Ulubione
Twój koszyk
menu
Wybierz rodzaj Rodzaj
Kategoria
Cena
Wyczyść filtry

Ostatnio oglądane
    ładowanie

Buty, szale, kurtki Guess

Marka Guess łączy paryską elegancje z kalifornijskim luzem. Jest skierowana do silnych kobiet, które są świadome swojej kobiecości i lubią ją podkreślać.


HISTORIA MARKI GUESS

Marka Guess została założona w 1981 roku przez czterech braci: Maurice’a, Armanda, Georges’a i Paula Marciano, którzy pod koniec lat 70-tych XX wieku wyemigrowali z Francji do Kalifornii.

Bracia Marciano byli związani z przemysłem odzieżowym od zawsze. W rodzinnej Marsylii prowadzili sklep odzieżowy, jednak interes nie szedł im dobrze.

Zmiana nastąpiła w Kalifornii. Bracia założyli firmę o nazwie Guess. Co ciekawe, nazwa marki została wymyślona podczas wizyty w McDonald's. Georges Marciano zauważył wtedy billboard z pytaniem: Zgadnij (ang. guess) która knajpa ma największe cheeseburgery. Pytanie zainspirowało go do nazwania marki Guess.

Bracia Marciano byli dobrze zorganizowani. Każdy z nich zajmował się innym działem marki. George projektował ubrania, Maurice i Armando zajmowali się finansami i dystrybucją produktów, a Paul dbał o promocję i marketing.

Z powodu niskiego budżetu jakim dysponowała firma, do reklam Paul zatrudniał początkujące modelki. Miał to szczęście, że w późniejszym czasie osiągnęły one światowy sukces, co przyczyniło się tez do popularyzacji marki. Należały do nich m.in. Claudia Schiffer, Eva Herzigova, Naomi Campbell, Alessandra Ambrosio.

Wszystkie reklamy marki Guess przedstawiają kobietę silną, zadowoloną z życia, która mimo że jest tylko w jeansach wygląda jak milion dolarów.

Marka Guess poszerzyła z czasem swą działalność o akcesoria, buty Guess, torebki Guess i zegarki.

Guess wprowadził również męska kolekcje jeansów. W latach 80-tych XX wieku utworzono również linię dla dzieci nazwaną Baby Guess, która dzisiaj jest znana jako Guess Kids.

W latach 90-tych XX poszerzono działalność o linię Guess Home, która oferowała luksusowe ręczniki i pościel. Jednak nie przetrwała ona próby czasu. W 2006 roku powstała kolejna marka pod flagą Guess’a – Marciano oferująca luksusową odzież i akcesoria. Obecnie marka Guess jest rozpoznawalna na całym świecie, posiada swoje sklepy na sześciu kontynentach.

MARYLIN JEAN - JEANSOWY SUKCES GUESS

Sukces każdej marki opiera się na produkcie, który zmienia rzeczywistość. W przypadku marki Guess były to … jeansy.

W latach 80-tych XX wieku w Ameryce każdy nosił jeansy. Dlaczego więc jeansy braci Marciano odniosły tak spektakularny sukces? Jeansy nazwano Marylin Jean. Były produkowane z elastycznego materiału, który dopasowywał się do kobiecej sylwetki. Ich kolor był jaśniejszy niż kolor standardowych jeansów noszonych wówczas przez Amerykanów i były delikatniejsze w dotyku.

Dzięki temu każda kobieta czuła się w nich seksownie. Na początek dom towarowy Bloomingdales zamówił 24 sztuki produktu, sprzedały się one w kilka godzin. Jeansy Marylin odniosły spektakularny sukces. To świadczyło nie tylko o jakości, ale i o zapotrzebowaniu na taki produkt.

BUTY GUESS

Niemal każda kobieta uwielbia kupować buty. Buty Guess to nie tylko szpilki, a także obuwie sportowe.

Aby dodać odrobinę seksapilu do stylizacji możemy wybrać buty z odkrytymi palcami w stylu pin-up Guess Pitane Spuntato Open Toe Patent.

Sportową stylizację możemy podkręcić ozdobionymi cekinami sneakersami Guess Blackw kolorze czarnym lub Guess Blue w odcieniach granatu. Natomiast zimą stylizacja może zostać dopełniona botkami za kostkę w kolorze brązowym Guess Lola Shootie Leather Moro.

TOREBKI GUESS

Torebka Guess to must have każdej kobiety. Torebki Guess są wyjątkowe, stworzone z naciskiem na detale. Marka Guess proponuje torebki na każdą okazję i do każdej stylizacji. W ofercie znajdziemy klasyczne, eleganckie czarne torebki. Do codziennych stylizacji marka proponuje duże, kolorowe torebki.

Young. Sexy. Adventurous – to motto marki Guess aktywnie uczestniczącej w mediach społecznościowych. Każde zdjęcie na Instagramie jest intrygujące. Emanuje z nich radość życia, spontaniczność i zabawa. Marka jest skierowana nie tylko do młodych osób. Jest skierowana do osób młodych duchem o czym świadczy wyjątkowa kampania z Jennifer Lopez, która mimo metryki ma młodą i wyjątkową osobowość. Dzięki dobrym decyzjom powstał branżowy gigant, który do dziś na całym świecie w najbardziej prestiżowych lokalizacjach oferuje produkty najwyższej klasy.

Sortuj po:
Widok:
w wierszu 3
na stronie 60
z 11 Produktów
z 1