/documents/PL_reczna_etykieta/dokument_zwrotu.pdf
/documents/PL_reczna_etykieta/protokol_reklamacji.pdf
/strona/Regulamin
/strona/HistoriaZamowien
/strona/Logowanie
/strona/uzyskajdostep
/strona/MojeKonto
/strona/Rejestracja
Zwrot produktu
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Adres do zwrotów umieszczany jest zawsze na fakturze (faktury przesyłane są mailem).
W celu najszybszej i najpewniejszej realizacji zwrotu produktu
skorzystaj z formularza dostępnego na
Koncie Klienta (kliknij link przy zwracanym produkcie).
Po zwracany produkt przyjedzie kurier wysłany przez Sklep.
Jeśli nie masz konta, możesz uzyskać
tymczasowy dostęp do danych.
Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z opcji
przypomnienia hasła.
Uwaga: W przypadku skorzystania z naszej usługi kurierskiej właściwy adres jest umieszczany automatycznie na liście przewozowym.
Więcej informacji o zwrotach znajdziesz w
Regulaminie Wymiana produktu (np. z powodu niewłaściwego rozmiaru)
Jeżeli chcesz wymienić produkt (na inny rozmiar lub inny produkt), to zwróć posiadany produkt (otrzymasz zwrot pieniędzy) i zamów nowy (złóż i opłać nowe zamówienie).
zobacz:
zwrot produktu Reklamacja
Reklamację można złożyć w ciągu 2 lat od otrzymania przesyłki z produktem.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu przez sklep. Nie są przyjmowane przesyłki odsyłane za pobraniem.
Reklamacja może zostać rozpatrzona w następujący sposób:
- zwrot pieniędzy za produkt i transport albo
- dostarczenie nowego produktu albo
- naprawienie produktu albo
- obniżenie ceny albo
- odrzucenie reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi koszt transportu reklamowanego produktu w wysokości 15 zł, a w przypadku skorzystania z kuriera wysłanego przez Sklep i uznania reklamacji Sklep pokrywa koszt zwrotu reklamowanego produktu.
W celu najszybszej i najpewniejszej realizacji reklamacji skorzystaj z formularza dostępnego na
Koncie Klienta (
kliknij link przy zwracanym produkcie).
Po zwracany produkt przyjedzie kurier wysłany przez Sklep.
Jeśli nie masz konta, możesz uzyskać
tymczasowy dostęp do danych.
Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z opcji
przypomnienia hasła.
Uwaga: W przypadku skorzystania z naszej usługi kurierskiej właściwy adres jest umieszczany automatycznie na liście przewozowym.
Więcej informacji o reklamacjach znajdziesz w
Regulaminie
Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony produkt?
Pieniądze zwracane są niezwłocznie i nie później niż w terminie 14 dni.
W przypadku płatności online zwrot pieniędzy jest realizowany kanałem płatniczym, którym dokonano płatności.
W przypadku płatności za pobraniem zwrot pieniędzy jest realizowany przelewem na konto bankowe wskazane przez Klienta. Złożyłem zamówienie i nie otrzymałem przesyłki
Informacja o wysłaniu produktu przesyłana jest mailem na adres podany podczas składania zamówienia.
Aktualny status zamówień można śledzić w
Historii Zamówień Konta Klienta. Historia statusów zamówienia jest wyświetlana po kliknięciu w aktualny status.
Jeśli nie masz konta, możesz uzyskać
tymczasowy dostęp do danych.
Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z opcji
przypomnienia hasła.
Jeśli Twoja przesyłka nie doszła, a od otrzymania informacji o jej wysłaniu minęło więcej niż 2 dni robocze, skontaktuj się z nami.
Opłaciłem zamówienie, które zostało później anulowane
Opłacone zamówienie może być anulowane przez Sklep w wyjątkowych przypadkach, np. informacja o płatności dokonanej kanałami elektronicznymi została przekazana przez system bankowości elektronicznej z opóźnieniem. Sytuacje takie zdarzają się bardzo rzadko.
W razie anulowania opłaconego zamówienia pieniądze są zwracane niezwłocznie (nie później niż w ciągu 2 dni roboczych). Czas pojawienia się środków na rachunku zależy od działania systemu bankowego.
Zwrot pieniędzy jest realizowany kanałem płatniczym, którym dokonano płatności. Kiedy zamówienie wymaga potwierdzenia przez Klienta?
Przed rozpoczęciem obsługi zamówienia Sklep czeka na potwierdzenie Klienta (kliknięcie linku w mailu) w dwóch przypadkach:
- Klient założył konto i złożył pierwsze zamówienie z formą płatności za pobraniem (w takim przypadku konieczne jest
aktywowanie konta).
- Klient złożył zamówienie z formą płatności za pobraniem bez zakładania konta (w takim przypadku konieczne jest
aktywowanie zamówienia).
Aby aktywować Konto Klienta/zamówienie kliknij link w przesłanym e-mailu. Jeśli nie masz maila z linkiem aktywacyjnym
kliknij tutaj
Czy przy zakupie większej liczby produktów można otrzymać rabat?
Staramy się oferować w Sklepie możliwie najniższe ceny, a informacje o przecenach, nowościach i promocjach są publikowane na stronach Sklepu lub na innych stronach internetowych. Nie uzgadniamy indywidualnych rabatów z Klientami. Czy osoba niepełnoletnia może zrealizować zamówienie?Zamówienie w Sklepie może złożyć osoba, która ukończyła 13 lat. Osoba pomiędzy 13, a 18 rokiem życia może złożyć zamówienie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego (np. rodzica).
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszystkie zamówienia obsługiwane są w ciągu 1 dnia roboczego. Czas dostawy do Klienta to zazwyczaj 2 dni robocze. Czy mogę śledzić moją przesyłkę?
Aktualny status zamówienia można śledzić w
Historii Zamówień Konta Klienta. Historia statusów zamówienia jest wyświetlana po kliknięciu w aktualny status.
Numer listu przewozowego jest wysyłany mailem (dotyczy to większości przesyłek). Posiadanie numeru przewozowego pozwala śledzić przesyłkę na stronie firmy kurierskiej.
Może zdarzyć się, że e-mail wysyłany przez system Sklepu nie dotrze do adresata lub dotrze z opóźnieniem z powodu problemów z pocztą elektroniczną -
Historia Zamówień to najpewniejszy sposób ustalenia, co dzieje się z zamówieniem w danym momencie.
Jeśli nie masz konta, możesz uzyskać
tymczasowy dostęp do danych.
Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z opcji
przypomnienia hasła.
Nie udało się dokończyć płatności przez stronę www
Płatność można ponowić w
Historii Zamówień na Koncie KlientaLink umożliwiający ponowienie płatności jest dostępny do czasu otrzymania przez system informatyczny Sklepu informacji o skutecznej płatności.
Jeśli nie masz konta, możesz uzyskać
tymczasowy dostęp do danych.
Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z opcji
przypomnienia hasła.
Problem z płatnością może być spowodowany np.:
- opuszczeniem strony przed skutecznym dokonaniem płatności,
- chwilowymi problemami w komunikacji z bankiem,
- brakiem wystarczającego limitu na karcie,
- chwilowymi problemami technicznymi po stronie operatora płatności,
- podaniem błędnego numeru karty.
Jeżeli zdarzy się, że w wyniku ponowienia płatności otrzymamy więcej niż jedną płatność, to niezwłocznie zwrócimy nadpłatę. Powiadomimy Cię o tym mailem.
Faktury VAT
Wystawiamy faktury VAT - zarówno na osoby fizyczne jak i na firmy. Dane do faktury podaje się w formularzu, który pojawia się w końcowej fazie składania zamówienia.
Dane do faktury są zapisywane na
Koncie Klienta w zakładce
Moje dane i można je edytować.
Jeśli nie masz konta, możesz uzyskać
tymczasowy dostęp do danych.
Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z opcji
przypomnienia hasła.
Formy płatności
W Sklepie dostępne są następujące formy płatności:
- e-przelew,
- płatność za pobraniem,
- karta kredytowa,
- PayPal,
- Blik,
- Sofort,
- raty Alior Bank
Nie można wpłacać pieniędzy na rachunek firmy i nigdzie w Sklepie nie podajemy numeru rachunku do takich wpłat.
Jaki jest termin dostawy?
Wszystkie zamówienia obsługiwane są w ciągu 1 dnia roboczego. Czas dostawy do Klienta to zazwyczaj 2 dni robocze.
Jaki jest koszt dostawy?
Dostawa na terenie Polski jest darmowa.
W przypadku zamówień zagranicznych koszty dostawy wyświetlane są podczas składania zamówienia.
Kurier nie zastał mnie w domu
W przypadku niezastania odbiorcy nie są naliczane dodatkowe koszty. Kurier pozostawi awizo, ponowi próbę dostarczenia przesyłki następnego dnia lub zostawi ją w najbliższym punkcie odbioru.
By ustalić termin odbioru przesyłki wskazane jest skontaktowanie się z firmą kurierską i podanie numeru listu przewozowego otrzymanego e-mailem.
Czy przesyłki są dostarczane w dni wolne od pracy?
Kurierzy doręczają przesyłki tylko w dni robocze. Jak utworzyć Konto Klienta?
W celu założenia Konta Klienta należy wypełnić
formularz rejestracyjny. Natychmiast po wypełnieniu i akceptacji formularza zostaje wysłany mail z linkiem aktywacyjnym na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym. Aktywacja konta odbywa się poprzez kliknięcie linku.
Jeśli nie otrzymałeś maila z linkiem aktywującym, sprawdź katalog "SPAM" w swojej poczcie e-mail.
Zapomniałem hasło
Jeśli zapomniałeś hasła, skorzystaj z opcji
przypomnienia hasła.
Jeśli nie otrzymałeś maila z linkiem, sprawdź katalog "SPAM" w swojej poczcie e-mail.
Nie mam maila z linkiem aktywującym konto
Jeśli nie otrzymałeś maila z linkiem aktywującym, sprawdź katalog "SPAM" w swojej poczcie e-mail albo
ustaw nowe hasło Jak zmienić dane na Koncie Klienta?
Dane można zmieniać na
Koncie Klienta w zakładce
Moje dane korzystając z przycisku
Edytuj.
Uwaga!
Zmiana danych na Koncie Klienta nie zmieni danych w już złożonym zamówieniu.
Czy możecie sprowadzić model, którego nie ma na stronach Sklepu?
Na stronach Sklepu prezentowane są wszystkie dostępne modele, kolory i rozmiary produktów. Jeżeli danego modelu, rozmiaru lub koloru nie ma, to znaczy, że nie jest aktualnie dostępny.
Nie ma mojego rozmiaru. Czy możecie go sprowadzić?
Na stronach Sklepu prezentowane są wszystkie dostępne modele, kolory i rozmiary produktów. Jeżeli danego modelu, rozmiaru lub koloru nie ma, to znaczy, że nie jest aktualnie dostępny.
Nie ma koloru, który mnie interesuje. Czy możecie sprowadzić produkt w innym kolorze?
Na stronach Sklepu prezentowane są wszystkie dostępne modele, kolory i rozmiary produktów. Jeżeli danego modelu, rozmiaru lub koloru nie ma, to znaczy, że nie jest aktualnie dostępny.
Rezerwacja produktu
Nie ma możliwości rezerwowania produktów. Dostępność rozmiaru można zawsze sprawdzić poprzez rozwinięcie listy rozmiarów dla danego produktu. Żeby zapamiętać produkt można dodać go do ulubionych klikając gwiazdkę przy wybranym produkcie.