29
menu
Wybierz rodzaj Rodzaj
Kategoria
Marka
Sezon
Cena
Kolor
Wyczyść filtry

Produkty Gino Rossi

W wielu osobach zaskoczenie budzi fakt, że obco brzmiąca nazwa Gino Rossi jest polską marką współpracującą z włoskimi partnerami. Siedziba firmy jest w Słupsku. Jakość i staranność wykonania to cechy bez wątpienia charakteryzujące produkty brandu. Oferta Gino Rossi jest skierowana do osób ceniących elegancję w kreatywnym wydaniu.

Projektanci, podążając za najnowszymi trendami, łączą modny design z klasycznym wzornictwem, trafiając w gusta wymagających klientów. Buty Gino Rossi nadadzą szyku każdemu outfitowi. Materiały, z których są wykonane, odznaczają się wysoką jakością, dlatego noszenie ich to nie tylko modna stylizacja, ale też wygoda i komfort.


Jak to się zaczęło? Historia marki Gino Rossi

W roku 1992 sześcioosobowy zespół, w skład którego wchodzili Polacy i Włosi założył spółkę mającą na celu produkowanie obuwia męskiego wizytowego.

Wśród zagranicznych partnerów był Gino Rossi, od którego nazwiska zdecydowano się nazwać firmę. Miało to swój cel - w latach 90-tych zagraniczne marki były w Polsce synonimem luksusu.

Towary sygnowane zachodnimi metkami były bardziej pożądane niż te z polskim logo. Przypisywano im lepszą jakość. Było na topie mieć coś z zagranicy.

To taktyczne działanie przyniosło oczekiwany skutek. Firma do tej pory jest utożsamiana z włoskim stylem, który w świecie mody jest niezmiennie doceniany. Siedziba i fabryka powstały i do dziś znajdują się w Słupsku, który był silnie działającym ośrodkiem przemysłu obuwniczego. Gwarantowało to dostęp do wyspecjalizowanej kadry osób zajmujących się produkcją i zarządzających.

Wytwarzane towary były odpowiedzią na oczekiwania klientów i ówczesne zapotrzebowania rynku. Brakowało obuwia dobrego jakościowo, modnego, starannie wykonanego. Dzięki temu, że włoscy partnerzy doskonale znali branżę, a polscy akcjonariusze posiadali biznesowe doświadczenie, firma miała solidne podstawy, by się rozwinąć i być na rynku mocnym graczem.

Buty Gino Rossi - dla kogo?

Początkowo firma produkowała wyłącznie obuwie Gino Rossi dla mężczyzn. Zagraniczni partnerzy dostarczali materiały najwyższej jakości.

Zaczęto od produkowania 60 tysięcy par butów rocznie, jest to niewielka liczba, patrząc na późniejszy rozwój spółki, gdy osiągana sprzedaż była prawie dziesięciokrotnie większa.

Firma obecnie zatrudnia około 1,3 tys. osób. W 2001 roku przedsiębiorstwo zaczęło produkować obuwie Gino Rossi dla kobiet, Wciąż pozostając w konwencji tworzenia produktów wysokogatunkowych o eleganckim kroju.

W 1994 roku w Sopocie został otwarty pierwszy salon sprzedaży butów Gino Rossi. Dziś wchodzi on w skład powstałej z czasem sieci 150 sklepów działających na terenie Polski, a także za granicą: w Czechach, na Łotwie, Litwie, w Niemczech, a także na Słowacji. Tworzą one Grupę Gino Rossi dla obuwia GR i odzieży damskiej Simple Creative Products. W asortymencie marki dostępne są także buty dziecięce Gino Rossi.

Obecnie w asortymencie mark są nie tylko buty Gino Rossi, ale również galanteria skórzana, stylowe, nieszablonowe, ale wciąż w eleganckim kanonie akcesoria dla kobiet i mężczyzn - paski, torebki, teczki, portfele, a także bogata kolekcja designerskich zegarków.

Produkcja obuwia Gino Rossi

Wiele osób jest zaangażowanych w proces powstawania butów. Najpierw trwają prace koncepcyjne, gromadzone są odpowiednie komponenty, tworzony jest projekt, realizowany prototyp, by wreszcie rozpocząć tryb produkcyjny. Projektanci, konstruktorzy i technolodzy czuwają nad przebiegiem tworzenia i dbają o jakość wykonania obuwia Gino Rossi.

Spora część komponentów wykorzystywanych do stworzenia butów Gino Ropssi jest sprowadzana z Włoch. Przykładem dbałości i używania wysokiej jakości materiałów są półbuty męskie eleganckie Matteo, w których zarówno cholewka, jak i wnętrze zrobione są ze skóry naturalnej.

Prawidłowe wyprofilowanie i użycie dobrych jakościowo komponentów gwarantuje idealne dopasowanie do stopy oraz prawidłową wentylację buta.

Promocja marki Gino Rossi

Firma może pochwalić się współpracą z jednym z najpopularniejszych projektantów modowych w Polsce - Tomaszem Ossolińskim. Klasyka z powiewem kreatywności jest spójna z duchem brandu.

Kolejną znaną kreatorką, która tworzyła dla Gino Rossi jest Joanna Klimas. Zaprojektowane przez nią skórzane torby pięknie prezentowały się na czarno-białych fotografiach, na których pozowała wraz z córką, promując markę.

13 września 2019 roku ruszyła kampania "Piękne chwile. Piękne życie", która będzie ukazywała w telewizji i internecie celebrację piękna w najmniejszych, prostych rzeczach. Akcja ma na celu przypomnieć, że marka Gino Rossi jest wciąż ikoną stylu, wyznacza trendy, nie tracąc swojego eleganckiego, klasycznego fundamentu. To, że firma wciąż jest na topie potwierdzą influencerzy, zachęcający do zakupów w internecie. Spoty i działania strategiczne przeprowadzane są przy współpracy z Agencją 2012 i Studio Lemon Films. Reżyserem reklam jest Marek Dawid, a fotografem kampanii Łukasz Ziętek.