29
menu
Wybierz rodzaj Rodzaj
Kategoria
Marka
Sezon
Cena
Kolor
Wyczyść filtry

Produkty Palladium

Były opony dla lotnictwa, później buty dla Legii Cudzoziemskiej, teraz marka Palladium jest obecna i znana nie tylko "miejskim odkrywcom" na całym świecie. Nosił je Will Smith w filmie "Jestem legendą", lubią je Brad Pitt, Pharrel Williams i Eminem. Ich fanką jest też Martyna Wojciechowska, Dominika Kulczyk... możnaby tak wymieniać do rana. Dołącz do nich, przekonaj się dlaczego grono nabywców wciąż rośnie.

O tym jaki wpływ miała marka Palladium na style w modzie i sporcie poczytaj na naszym blogu.


LOTNICZY SPADKOBIERCY


Od ponad 70 lat marka Palladium zostawia swój ślad w historii jako zaufany partner wszystkich odkrywców. W dzisiejszym świecie sportowcy pokonują granice, artyści stawiają wyzwania, a odważni obywatele walczą o sprawiedliwość i wolny świat - Palladium jest po stronie tych, którzy chcą rzucić wyzwanie statusowi quo. Od artystycznego studio po undergroundowe rave, od pola bitwy po granice odkryć naukowych - od czasu powstania pierwszej pary butów, Palladium pozostaje w centrum akcji, służąc tym, którzy mają odwagę zmieniać nasz świat.

ZACZĘŁO SIĘ OD OPON


Na długo przed tym, jak buty Palladium pluskały w błocie na festiwalach muzycznych lub maszerowały przez pustynie, gumowe opony Palladium sunęły po gorącym asfalcie. Jako producent opon pneumatycznych począwszy od roku 1920 Palladium towarzyszyło pokoleniu pionierów lotnictwa, którzy zdobywając niebo, odkrywali świat.

LEGIO PATRIA NOSTRA


Po drugiej wojnie światowej, żołnierze z całego świata połączyli siły w elitarnym francuskim legionie zwanym Legią Cudzoziemską. Ich motto? "Legio patria nostra" – "Legia naszą ojczyzną”. Codziennie brnęli przez błoto, piasek i zarośla. Potrzebowali dobrych butów. Palladium odpowiedział na wyzwanie i stworzył but, który był tak wytrzymały, jak członkowie Legii - model Pampadium Pampa powstał w 1947 r., a dwa lata później, w 1949 Pallabrousse. Oba modele były wygodne, niemal niezniszczalne i wrosły w historię jako część munduru jednej z najbardziej legendarnych jednostek zbrojnych na świecie.

OCHRONA, WYTRZYMAŁOŚĆ, WYGODA


Bycie legionistą oznaczało chodzenie, czołganie się, bieganie i wspinanie, w dzień iw nocy. Nie chodziło o walkę, ale o przetrwanie. Buty Palladium towarzyszyły żołnierzom Legii na całym świecie. Dlaczego wybrali Palladium? Ponieważ buty są mocne, a jednocześnie lekkie, odporne na działanie wody i wykonane z płótna, materiału wysychającego najszybciej.

NOWA PAMPA 2017 Z WKŁADKĄ PARADROP


Buty Pampa zostały zaprojektowane w 1947. 70 lat później niewiele się zmieniło – model nadal jest popularny, a współcześni odkrywcy mogą doświadczyć tego samego, co niegdyś legioniści, uczucia posiadania niezawodnych butów. W 2017 pojawił się odnowiony but Pampa OG Butternut z wkładką Paradrop zwiększającą wygodę użytkowania. Można powiedzieć, że urodzony w 1947 roku i odrodzony w 2017 roku, but Pampa OG jest nieśmiertelny.

PALĄCE ODKRYCIE


W 1960 Haroun Tazieff chciał zajrzeć do jądra wulkanu wypełnionego bulgoczącą lawą. Kiedy próbował podejść do niego bliżej, niż ktokolwiek wcześniej, miał na nogach buty Palladium.

NOWA REWOLUCJA - MAJ 68


Był rok 1968, a dzielnica uniwersytecka w Paryżu gotowała się z wściekłości i głodu wolności. Demonstracje i bitwy między studentami a policją zmiotły reżim panujący II wojnie światowej. Buty dla pokolenia wolności - Palladium pojawiły się na ulicach, a model Pallatennis dowiódł swojej szybkości na nogach protestujących, uciekających przed policją. Trampki Pallatennis stały się symbolem wolności i były ulubionymi trampkami młodych ludzi tego pokolenia.

KLUB SPORTOWY PALLADIUM


W latach 70. Palladium przeniosło się z pola bitwy na arenę sportową, zwłaszcza na korty tenisowe i boiska do koszykówki. Twarzą Palladium został Alain Gilles – ówczesna legenda koszykówki. Tworząc jeden z najlżejszych butów sportowych, Palladium dało graczom koszykówki nowe skrzydła. Drybling, skok, podanie i asysta były jedynymi rzeczami, o których musieli myśleć na drodze do zwycięstwa w nowych butach do koszykówki .

FILOZOFIA MARKI


Kampanie marki skłaniały ludzi do refleksji nad sobą i ich powiązań z otoczeniem. Oprócz sprzedaży obuwia Palladium zawsze chciało wzbudzać ciekawość i odwagę do kwestionowania status quo. To jedna z niewielu marek, które odważyły się zachęcać swoich klientów do przyglądania się ich wpływowi na otaczający świat.

EKOLOGICZNY PIONIER


Palladium nie wahało się stworzyć jednej z pierwszych linii ekologicznych butów, było to w 1991 roku. Nowatorskie modele wykonane z naturalnych materiałów odzwierciedlały wartości marki. Model Pallabrousse został wykonany z użyciem ekologicznej bawełny.

PALLADIUM DZISIAJ


Dzisiejszy świat to przede wszystkim miasta, rozrastają się one o kolejne przedmieścia, podczas gdy drapacze chmur rosną coraz wyżej. Im większe miasta, tym więcej tajemnic kryją w sobie. Palladium stara się inspirować i chronić ludzi, badając sztukę i ducha miejskiego krajobrazu, szukając nowej perspektywy na dachach, w podziemiach i zaułkach. I za to je kochamy.